Znovu natáčím

02.05.2017 08:08

Ahoj jsem zase zpět. Mám tu jednu opravdu dobrou zprávu. Jak víte dneska bylo venku poměrně hezky. Jinak už dlouho jsem uvažovala o natáčení kde by v hlavní roly byla hříbata. Ke všemu už nám konečně funguje tablet, jediná věc na které se dá spolehlivě natáčet. A z těhto důvodů vyplívá jediné. Konečně jsem po půl roce byla natáčet. Musím přiznat že i když to bylo po tak dlouhé přestávce dopadlo to dle mě velmi dobře. Jiními slovy začala jsem s natáčením seriálu s názvem Hříbata v nesnázích. Musím přiznat že v prvním díle tam krom hříbat chvilku vystupují dospělé klisny a Jupiter. Zatím ale nemá žádnou vyloženě hlavní roly. O hříbata se sice "stará" nejstarčí hřebeček James ale ani ten zatím není hlavní. James je přirozený velitel a mazaný koník ale ani on určitě nemůže být nejlepší. Dále tam vystupují chytrá a všímavá Lencika a moudrá Monika, dvě nejstarší klisničky přičemž Monika je vůbec nejstarším hříbětem. Pak jsou tam divoký a netrpělivý Royal, bláznivý nevlastní sourozenci Saturn a Neptun, rozvážná Olympia, mazaný a bystrý Diego a jeho povahově stejná sestra Daisy, sourozenci Roxy a Rebel se svojí nerozvážnou a unáhlenou povahou, starostlivá a trochu ustrašená Slza, nezkušený Rio, lstivá Nymphadora, odolný a odhodlaný Curlík, malá, choulostivá Fifi, mazaný Rain přívětivý a všýmavý Empír a veselá, divoká Lentilka. Společně tvoří nesourodé stádečko. Doufám že první díl dám na youtube brzo, ale nevím podle toho jak bude elekronika spolupracovat. Tak ať se vám daří a zatím ahoj.

© 2015 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode