Sny co se plní

02.05.2017 11:06

Tak je na čase naladit veselejší notu. Takže napíšu koně které jsem si moc přála a později dostala. Nejznámější je asi Piabel. Vždy jsem po ní hrozně toužila ale myslela jsem že ji nikdy mít nebudu. Pamatuju se že jsem se jednou dívala na video kdy měly stejného koně jako Piabel a já byla tenkrát smutná že ji nemám. Největší sranda je že jsem ji koupila na místě ve kterém bych to čekala ze všech nejmíň. V knihkupectví v Praze. Byla jsem tenkrát opravdu šťastná. Pak je Rio de Janeiro. Chtěla jsem ho do rodiny. A pak jsem ho sehnala asi po dvou letech co se přestal prodávat. Lidi já tenkrát byla v šoku:-). Jméno dostal jak asi víte podle města. Dále je to Furioso, fjordík. Vždy se mi líbil ale nebyl to tak úplně vysnění kůň, opravdu jsem si ho začala přát až když jsem si koupila Faunu a chtěla jsem ho do rodiny. Další sen byl Royal. Je zvláštní jak k tomu došlo. My jsme se totiž zkamarádily v obchodě. Jak jsem si v našem hračkářství chodila kupovat modely vždycky jsem se na něj koukla a někdy ho i vzala do ruky ale vždy se tam našel "lepší". Po půl roce jsem se začla mírně "bát" že přijdu do obchodu a on už tam nebude. Během dvou týdnů jsem vzala peníze a vyrazila jsem si pro něj. A věřte nevěřte on tam na mě čekal. Po takové době. Na důkaz toho jak je vyjímečný dostal "královské" jméno Royal. Jinak to byla taky Sixteen, lipicánka. Když jsem si procházela weby viděla jsem fotky lipicánek. Vždy se mi hodně líbily. A pak jsem ji dostala. Pojmenovala jsem ji podle slavné dostihové klisny Sixteen. Jinak to byla rodinka mustangů, Jupiter, Lucky Girl a Saturn. Zbírala jsem je doslova jednoho po druhém a jěště Mystic Lady, andalusanka 2016. Měla jsem ji vytouženou a v rakousku jsem ji konečně sehnala. A nakonec shirský kůň Krilio. I toho jsem si dlouho přála a konečně ho mám. Už déle jak rok. Doufám že se líbilu a přeji vám spoustu vyplněních snů.

Piabel

Rio de Janeiro

Furioso

Royal

Sixteen

Jupiter

Lucky Girl

Saturn

Mystic Lady

Krilio

© 2015 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode