Nevyplněné zběratelské sny

02.05.2017 10:44

Tenhle článek bude takový spíše pochmurný. Jedná se totiž o moje vysněné modely které ale bohužel zatím nemám a u hodně z nich je velká naděje že je ani nikdy mít nebudu, i když přísahám že udělám vše pro to aby tu byly se mnou. První nejspíš nejvysněnější je starý andaluský hřebec. Mám klisnu i hříbě ale jeho jěště ne. Je to smůla. Líbil se mi od té doby co jsem zjistila že existuje. Pokud ho někdy dostanu bude se jmenovat Dream Come True, v překladu vyplňený sen. Dalším vysněním koníkem je klisna Achal-Teke. Dříve se mi moc nelíbila protože je v takové pasoucí se pozici ale před půl rokem se mi nevím proč najednou začla hrozně líbit. I pro ni mám předpřipravené jméno kdybych ji náhodou dostala. Byla by to Sunshine. Dále je to Hannoverská klisna ale ne ta nová nýbrž ta co z proděje vyřadily až tenhle rok. Nikdy jsem o ni nějak neusilovala ale když jsem zjistila jaká hnuska ji nahradí, věděla jsem že ji musím mít. Jméno pro ni by bylo Lost Beauty, ztracená krása. Jinak je to taky stará arabka. Vždy se mi hrozně líbila. Její jméno: Sogno di Bellezza. Italsky vysněná kráska. Pak to je jěště starý mustang, ten v bílé verzi. Jméno by bylo Negro. Vím že to španělsky znamená černá ale k němu by to šlo. A nakonec to je stará Tinkerka. Vždy jsem ji hrozně chtěla. Jméno: Ulike Men Vakker norsky jiná přesto nádhorná.

© 2015 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode