Nejlepší model 2018

23.12.2018 11:08

Kissík, v tomto článku vyberu dva nejlepší modely roku 2018 -jeden od Schleich a druhý od Collecty :D

Začneme Schleich...Takže je na čase najít model, který pro mě tento rok nejvíc znamenal...hm...dlouhé přemýšlení...ještě delší přemýšlení...a najednou blik - nápad XD

No, ok už to nebudu zdržovat a rovnou daného koníka vyhlásím...

Tak tři

dva

jedna

Nejlepším Schleich modelem se stává model z letošního roku a to....bubny prosím...pinto-arabský hřebec Attack...famfáry xD

Ano, Attack :D

Možná si někdo říká "Vždyť je do neuvěřitelně nedodělaný Schleich model, tak proč?" Odpověď je jednoduchá - díky Attackovi jsem se vůbec vrátila k natáčení a tak i ke sbírce...

To pohled na jeho očíčka mi dodal nápad k natočení videa a díky tomu nápadu jsem začala zase pracovat s koníky :D

Díkes Attacký :D

A jde se na Collectu...tam již to bylo o něco lehčí - Collecťáků mám zatím jen něco okolo patnácti.

Takže

tři

dva 

jedna

Nejlepším Collecta modelem roku 2018 se stává...bubínky...kobyla Misouri fox trottera Mississippi :D

Proš Miss? Protože mi i přes zkroucenou nohu dokázala učarovat...kukučem XD Když jsem byla k krámku bylo tam asi deset různých Collecťáků a já přesto vzala tuto "postiženou" klisničku :D Nejdřív absolutně nestála - padala všude i na rovné podlaze...ale nevzdala jsem to s ní a udělala jsem s ní několik rovnacích "cvičení" díky, kterým už může aspoň na rovné ploše v klidu stát :)

Gratuluju lásinko, jak k vátezství tak ke konečně zdravějším nožičkám :)

© 2015 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode