Nejlepší fotky

28.04.2017 16:42

Ahojky, došla jsem k rozhodnutí že bych měla vybrat svoje nejlepší fotky a dám k nim i malý popis. Doufám že se budou líbit.

1)

Takže na téhle fotce je náš senzašní fjordík Furioso. Nevím jak vám ale mě se ta fotka poměrně dost zamlouvá. Takže hodnocení:

+Líbí se mi jednak samotný Furioso jednak ta "skalka" a taky ten stín

-Je škoda ze jsem ho musela fotit takto z vrchu ale za ním byla stodola takže...... Taky mi vadí že je tam na krajích hrozně dlouhá tráva

     8/10

2)

Na téhle fotečce je Sebastian, tennessejský hřebec:

+Líbí se mi ty stíny, jako když vyjdete z lesa na louku. Pak je to samosebou Sebík sám o sobě a i ti stromky vypadají poměrně reálně.

-Trochu mi vadí ta noha vepředu ale to je jen napatrný detail

   9/10

3)

Laura 

+Jednak Laura sama o sobě je elegantní klisna, jednak to prostředí

- Copak se nepoučím???? Zase foceno z výšky a ta tráva!

   8/10

4)

Venuše s Lucky Girl

+Snad vše. To jak je Lucky plně zaostřená a Venuše naopak ne mi přijde nádherné. Taky se mi líbí jak se na sebe dívejí, jako by se doopravdy viděli.

-Nic :-)

     10/10

5)

Royal

+Líbí se mi že z Royala je vidět pouze ta hvězdička a jinak je jako siuleta. Taky jak se ten sníh třpití.

-Nevím jestly je teď špatně že je focen zhora, přecijenom je to hříbě.

9,5/10

6)

Diego

+Líbí se mi jak se Diego na nás jakoby ohlíží což vypadá reálně. Pak je taky dobré že má sníh ani ne po kolena, jelikož ho tenkrát bylo nejmíň do 10 cm.

-Zapoměla jsem na stopy!!!!

9/10

7)

Vanilka

+Konečně jsem nezapoměla dělat stopy.

-Foceno z výšky. Nicole nedrží uzdu.

8/10

8)

Kiara

+Kiařin postoj

-Foceno zezhora, fotka je tmavá a zase chibí stopy

5/10

9)

Fauna

+Vločky, světlo a Fauna sama o sobě. Stopy tentokrát tolik nevadí jelikož stojí a sněží takže by stejně byly zasipané.

-Faunin výraz, foceno zezhora

9/10

10)

Diamond

+Diamondův výraz, stáj v pozadí.

-Na fotce má uřízlé uši!

 9/10

11)

Venuše

+Vzadu jsou vidět další koně a i stáj. Tmavé pozadí.

-Nevím

10/10

12)

Curlie

+Nízký sníh, Curlík a ty stromy v pozadí

-Ten list!!!

9/10

13)

King, Sněženka a Empír

+Zaostřeno na Kinga zatímco Sněženka a Empír jsou jakoby v pozadí

-Tráva vpředu a ten žebřík

8/10

14)

Sněženka

+Voda a Sněženka

-Ta voda je poněkud blátivá:-)

 9/10

15)

Jerry

+Ta voda vypadá jak potůček a přesto byla z hadice :-)

-Jerrymu nahoře chybí kus oušek

 9/10

16)

Misterik

+Misterik jakožto krásný koník a pozadí celkově

- Nevím jak vy ale já žádnou chybu nevidím

10/10

17)

Sixteen

+Sixteen, nízká tráva a to krásné jemné světlo

-Nic

 10/10

18)

Felicia

+Louka a Felicie

-Foceno odkud?.... z výšky!!

  8/10

19)

Lucy

+Ta tráva vypadá westernově a Lucy taky

-Plot

9/10

20)

Fauna

+Vypadá to jakobychom ji pozorovaly z křoví a to světlo

-Zase plot

9/10

21)

Stracciattela

+Krásné prostředí a já nevím ale tak nějak téměř všechno

-Jen to že ty stromy vzadu trochu poukazují na skutečnou velikost Stracci

9/10

22)

Diego

+Diegův postoj a kukuč.

-Trochu ta tráva

9/10

23)

Lentilka

+ Je krásně zaostřeno na Lentilku a vzadu ty pampelišky

-Já tam nevidím žádnou chybu

10/10

24)

Lucky Girl

+Je nádherné jak stojí nahoře a dívá se do dálky.

-Netuším

10/10

25)

Seven Secunds

+Jak běží mezi skálami, dle mě to vypadá velmi reálně

-Sekundina hlava nevypadá přirozeně ale jelikož je tak vyrobená, nemohu s tím nic dělat 

9/10

26)

Furioso

+Tím že vypadá reálně stáj i koně, a taky jak Piabel v pozadí vystrkuje hlavu z boxu

-Vzadu stěna a trochu i podlaha

8/10

27)

Sixteen

+Foceno tak aby Sixteen vypadala jakoby na skále

- Není na ni plně zaostřeno

8/10

28)

Legend of Magic Symphony

+ Leganda sama o sobě, krátká tráva

-foceno mírně zhora a žádné zajímavé pozadí

7/10

29)

Honey

+Honey na foce vypadá opravdu dobře.

-Plot

9/10

30)

Diablo

+Diablův inteligentní a zlobivý výraz a taky Major schovaný v pozadí

-trochu plastika té stáje

9,5/10

31)

Jupiter, Gentleman

+Vypadá to víc opravdově když je tam víc koní a ne jen jeden, není to foceno ze zhora jupí :-)

-Tráva a taky že tam Jack není celý

 9/10

32)

Jupiter

+Voda je zpěněná Jupík jakoby bojuje s proudem

-Ta tráva tam...

8/10

33)

Amanda

+Amanda má na fotce takové krásné smutné oči, vypadá jako by se chtěla vrátit (což i nepochybně chce)

-Tam vzadu leží Šíp, předtím jsem si ho vůbec nevšimla :-)

 9,5/10

34)

Gentleman

+ Gentle vypadá jako by opravdu plaval a ten prod tomu jen přihrává

-Ta hloubka nevypadá kvůli té trávě tolik reálně

8/10

35)

Quick Swoopy Arrow (Šíp)

+Šíp vypadá jako kůň co se chce vykoupat a zkoumá vodu

-nic, asi...

10/10

36)

Tenbris Felix

+Felixa vypadá jako by uměla plavat odjakživa, tentkrát ta hlobka vypadá reálně

-Ta voda je fakt zasviňěná

10/10

37)

Stracciattela a Gentleman

+stádo, tma tam vepředu, a pak samosebou Stracci

-Gentleman je maličko naklonění na stranu

9,5/10

38)

Tenebris Felix

+Vypadá opravdu jako by utekla

-asi nic...

10/10

39)

Lencika

+Vypadá jako u pravého vodopádku a ne u hadice na hromadě šutrů :-)

-Ten mech okolo

8/10

40)

Amnda

+Vypadá jako takový milí koník uprostřed cesty

-Ta cesta je hrozně široká

9/10

© 2015 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode