Konečně opět natáčim

14.07.2017 11:34

Ahoj. Dneska píšu jednak z nudy a jednak kvůly jedné super zprávě. Zase natáčím!! Trvalo mi hrozně dlouho než jsem se dokopala k tomu abych vymyslela nějaký příběh a natočila ho. Bylo spoustu nápadů. Po dlouhém rozhodování jsem dospěla k názoru že nebudu točit nic ve stájích ani život ve stádu. Nevím proč, asi jsem prostě neměla náladu nebo jsem se nechtěla "opičit" po ostatních, jelikož každý druhý zběratel natáčí bun d ranč nebo divoké stádo. Napadlo mě že by koně mohli hrát "lidské" role. A z tohoto nápadu vznikl příběh který jsem nazvala Electi. První díl jsem natáčela tuším před měsícem a druhý tak týden zpět. Příběh se odehrává jak v říši elfů tak u "obyčejných" koní. Zároveň jsem chtěla aby tam hrály jak starší koníci tak nováčci. Nakonec to dopadlo tak že si dvě hlavní role zahrály Sněženka, Diablo a Major. Sněží obsadila roly Izabelly a Diablo s Majorem si zahráli Tenebrise Felixe. Bohužel ani jedno video zatím není na youtubu jelikož to chvíly trvá než je někdo přesune na počítač :-C. Jinak ale chci jít dnes natáčet třetí díl, teda samosebou za předpokladu že bude hezky :-D. Krom toho mám fotky z natáčení prvního dílu takže snad brzo budou na rajčeti.https://ajkafotky.rajce.idnes.cz/Electi-prvni_dil/

Krom toho jsem původně chtěla natáčet letní tábor na ranči. Výsledek dopadl katastrofálně. Na začátku jsem chtěla záběr na slunečnou oblohu. Což o to slunce svítilo a vůbec bylo krásně ale zrovna když jsem zen záběr točila přeletěl mi před kamerou pták. Nejdřív jsem si říkala že to bude super mít ptáčka na záběru, bohužel to ve videu vypadá jako by tam proletěla dělová koule nebo tak něco. Krom toho mi tam neustále padaly holky i koně. Prostě tragédie. Jiními slovy tábor nebude (teda pokud nebudu mít nějak super optimistickou náladu). Doufám že oceníte alespoˇn tu snahu.....

© 2015 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode