History of ranch

19.11.2016 10:05

Čaukes lidi. Nevím proč ale dneska jsem měla hrooooznou chuˇt napsat něco o historii ranč. Pokud vím všechno to začalo když mi bylo asi osm nebo devět. Sama přsně nevím. Tenkrát jsem začala zbírat. Zatím ale ne koně nýbrž zvířata. Koně mezi nima byly pochopitelně taky ale nebylo jich mnoho. Svoje zvířátka jsem měla moc ráda ale pokud vím nejradči jsem měla mládě žirafy. Tuším že se tenkrát jmenovala Sestřička (válím se smíchy). Ano byla jsem ještě prcek. Jinak jsem si se zvířátky hrála že jako je to velké stádo a všychni se tam mají rádi a pomáhají si. Ano, i tygr se zebrou. Pak pomalu začaly koně oproti ostatním zvířetům rychle přibývat na počtu. Zvířata jsem ještě furt zbírala. Pak jsem se o ně ale začínala zajímat míˇn a míˇn až po nějaký době to stádo tvořily jen koně. A pak jsem jednou na internetu našla že má někdo s těmi koˇnmi ranč a mě napadlo proč si ho neudělat taky. Ve sklepě jsem měla starou stáj a tak jsem ji vyndala a založila si ranč. Mezítím se vystřídalo několik názvů. Byl to ranč Vlatava, ranč u Fríských koní, Magic Stalion a já nevím co ještě. Nakonec se ale chytil ranč Cavallo a ten nejspíš vydrží na vždy. Alespoň doufám. Jinak si vzpomínám na několik staršímch koní. Tak třeba Sir Gigante (dříve můj velmi oblíbený), Jack, Gentleman, Colorado, Star, Jawa, Lencika, Sněženka, King, Elf a další.... Zatím ahoj

© 2015 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode