1. narozeniny ranče

05.11.2016 08:12

Nazdar lidi. Koukám na datum a co nevidím. Je 5.11. 2016 a to znamená.... ža ranč má narozky. Jo lidi konečně je to tady. Je toho moc co bych k tomu chtla říct. Nejdřív musím poděkovat všem co mi nějak pomohly v mém koníčku. Rodičům, kamarádkám, sestře....... T'ěch lidí je spoustu. Ale hlavně musím poděkovat všem svým koníkům. Že tu jsou se mnou v dobrém i v tom horším. Každý kůˇn mi něco dal. Napíšu 10 koní co mi toho ukázaly nejvíc.

10. Misterik-ukázal mi že ho můžu mít ráda i po jeho "nehodě"

9. Karamelka- otevřela mi oči o světě CM

8. Anastásia- ukázala mi že i model který všichni kritizují může být fajn

7. Elf- ukázal mi že i nerealný kůˇn může existovat na ranči

6. Diablo- ukázal mi že krása nění všechno

5. Krilio, Piabel-ukázaly mi že když si člověk něco moc přeje tak se mu to splní

4. Moony-ukázal mi jak může být Papo hezké

3. Windy- ukázala mi že když pro něco něco vytrpím tak z toho mám o to větší radost

2. Piabel- ukázala mi že i model si člověk může oblíbit jako v realu

1. Star- ukázal mi že i starý model může mit člověk tak rád

Musím přiznat že čas hrozně letí. Připadá mi jako včera kdy jsem kupovala Piabelku a to je to asi přes rok. Jinak jsem přemíšlela o tom jak na mě ty narozky působí. Je škoda toho času co je za mnou ale jinka je to SUPER. Mimochodem tady je takové malé příslový.

Lepší zběratel je ten který ma jednoho koně a má ho rád než ten který jich má tisíc a nezná je jménem.

PS. Vím že někdo své koně nepojmenovává. Myslela jsem to pouze obrazně.

Doufám že jsem se za ten rok nějak zlepšíla. Zatím ahoj.

To bylo tenkrát.....

.... to je dnes.

© 2015 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode